Door de schade aan de diff's was ik genoodzaakt iets te gaan doen. Aangezien sperren al enige tijd op mijn verlanglijst staan is besloten de diffs te vervangen door lockers.

 

040804 019.jpg (609403 bytes) 

voor

040808 001.jpg (627068 bytes)

achter

en het nieuwe spul

040820 013.jpg (593270 bytes)

 

na het demonteren van de diff's zijn ze leeg gemaakt en is een gat geboord in het huis voor de doorvoer van de luchtleiding

040820 016.jpg (643890 bytes) 040820 017.jpg (631870 bytes)040820 018.jpg (650862 bytes)

vervolgens is de boel weer gestaag gemonteerd.

040820 019.jpg (615116 bytes)

doorvoer aan de buitenkant (boven) en zicht op de binnenkant (onder)

040820 022.jpg (625241 bytes)

040820 020.jpg (672603 bytes) 040820 021.jpg (750901 bytes)

040902 002.jpg (625578 bytes)

De compressor met kabelboom

040902 008.jpg (592738 bytes)

De compressor is in de laadruimte achter geplaatst. Hier zit hij lekker hoog en droog. Wel moet er nog een stukje gaas voorkomen als bescherming (en de bedrading netjes afschermen).

040902 012.jpg (568468 bytes)

De draden en luchtleidingen naar de compressor.

040902 009.jpg (716598 bytes)

De schakelaars, sper achter, compressor, sper voor, lier, verstralers en werklampachter. Nog geplaats moet worden de schakelaar om de kenlowe fan uit te schakkelen bij een diepere doorwading

 040902 013.jpg (739686 bytes)